Spitalul Județean de Urgență Târgu Jiu organizează concurs pentru ocuparea, pe perioadă nedeterminată, a unui post de șef al Serviciului de Aprovizionare, Transport, Achiziții Publice, Contractare, grad II.
Candidații care vor să se înscrie la concurs trebuie să îndeplinească următoarele condiții:
– Diplomă de licență în profilul economic;
– Minim 2 ani vechime în specialitatea studiilor.
– Minim 2 ani experiență în domeniul achizițiilor publice;
– Curs expert achizitii publice.
Durata normală a timpului de muncă este de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână.
Calendarul de concurs este următoarea:
– perioada de depunere a dosarelor 03.09.2024 – 16.09.2024,ora 15,00.
– selecția dosarelor și afișarea rezultatelor dosarelor de înscriere, în perioada 17.09.2024-18.09.2024 ;
– depunerea contestațiilor în urma selecției dosarelor de concurs, până la data de 19.09.2024, ora 15,30;
– afișarea rezultatelor în urma contestațiilor la selecția dosarelor de înscriere, până la data de 20.09.2024 ;
– desfășurarea probei scrise, în data de 24.09.2024, ora, 9,00 ;
– depunerea contestațiilor în urma probei scrise, până la data de 25.09.2024 ora 15,00 ;
– afișarea rezultatelor în urma contestațiilor la proba scrisă, în data de 26.09.2024 ;
– desfășurarea probei interviu, în data de 27.09.2024, ora, 9,00 ;
– depunerea contestațiilor în urma probei interviu, până la data de 30.09.2024, până la orele 15.00 ;
– afișarea rezultatelor în urma contestațiilor la proba interviu, până la data de 01.10.2024 ;
– afișarea rezultatelor finale în data de 02.10.2024.