Spitalul Județean de Urgență Târgu-Jiu a obţinut o nouă amânare în ceea ce priveşte acreditarea. Deși unitatea medicală trebuia să primească avizul Comisiei în luna septembrie, conducerea spitalului împreună cu autoritățile judeţene au mai solicitat o prelungire. Amânarea a fost obținută tocmai în momentul în care unitatea medicală este pe punctul de a mai primi o sumă de bani de la Ministerul Sănătăţii pentru dotări.
Spitalul Județean de Urgență Târgu-Jiu a primit sume importante de bani în ultimele șase luni pentru dotare, dar şi pentru aparatură medicală. Conform președintelui Consiliului Județean Gorj, Ion Călinoiu, unitatea medicală urmează să mai primească 6 milioane de lei, fonduri de la Ministerul Sănătăţii. „Important este că am obţinut de la Ministerul Sănătăţii o sumă destul de importantă, de 6 milioane de lei noi, pentru dotarea Spitalului Judeţean şi 2 milioane pentru reabilitarea acoperişului de la Spitalul de Pneumoftioziologie Dobriţa”, a declarat Ion Călinoiu, preşededintele Consiliului Judeţean Gorj. Unitatea medicală a primit la sfârșitul anului trecut o sumă importantă de bani pentru aparatură de la Ministerul Sănătății. Chiar și așa, spitalul nu poate fi acreditat în această toamnă, așa cum promiteau autoritățile. „Pentru a încerca să obţinem acreditarea, Spitalul Judeţean de Urgenţă Târgu-Jiu a mai făcut o solicitare către Comisia Naţională de Acreditare a Spitalelor pentru a obţine o nouă amânare şi actualmente avem certidudinea că procesul de acreditare va începe în trimestrul 1 al anului 2016, perioadă în care eu consider că Spitalul Judeţean împreună cu Consiliul Judeţean Gorj vor reuşi să asigure tot necesarul care trebuie în privinţa obţinerii acreditării”, a declarat Tiberiu Tătaru, managerul Spitalului Judeţean Târgu-Jiu. Anul 2016 reprezintă termenul limită pentru managerii spitalelor. Cei care nu vor obţine acreditarea, nu vor mai putea face contracte cu Casa de Asigurări și riscă să rămână fără fonduri.