spot_img
Altele
    AcasăActualitateCu plângeri la CJPC Gorj

    Cu plângeri la CJPC Gorj

    Nu mai vor să treacă cu vederea încălcarea drepturilor de consumatori şi tot mai mulţi gorjeni se adresează CJPC cu reclamarea serviciilor de proastă calitate din diverse domenii de activitate. Din cele 33 de plângeri primite, CJPC a soluţionat 27, dar nu toate favorabil consumatorilor.

    În 18 cazuri, soluţiile au fost în favoarea consumatorilor, dar nu fără o verificare temeinică a celor reclamate. Consumatorii au reclamat preponderent: contracte de telefonie fixă/mobilă sau cablu TV, dar şi servicii de alimentaţie publică, servicii instalaţii reţele utilităţi, telefoane mobile sau servicii de transport persoane, service –uri auto sau servicii medicale. Deficienţele care au făcut obiectul plângerilor ce au ajuns pe masa comisarilor au vizat defecţiuni în cadrul termenului de garanţie; neconcordanţa între comandă şi produsul livrat, neeliberarea documentelor aferente produselor sau executarea lucrărilor comandate cu întârziere; şi nu de puţine ori, nerespectarea clauzelor contractuale. Din cele 33 reclamaţii înregistrate la C.J.P.C. Gorj, au fost soluţionate un număr de 27, 6 reclamaţii fiind în curs de cercetare. Aspectele reclamate nu au fost întemeiate la un număr de 5 reclamaţii, iar alte 3 reclamaţii au fost redirecţionate spre competenţa altor instituţii. Parte din soluţionarea primită de consumatorii cu reclamaţii fac şi măsuri de restituire a peste 7 mii de lei, sau înlocuirea produselor constatate cu deficienţe în sumă totală de 6.478 lei.

    Te-ar mai putea interesa

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.

    Ultima oră!

    Comentarii recente

    error: Content is protected !!
    %d blogeri au apreciat: