spot_img
21.1 C
Târgu Jiu
marți, mai 21, 2024
Altele
    AcasăActualitateProgram de lucru prelungit la Evidenţa Persoanelor Gorj

    Program de lucru prelungit la Evidenţa Persoanelor Gorj

    Referendumul naţional prelungeşte, se pare, programul angajaţilor de la instituţiile public, angrenat în organizarea procesului electoral. Astfel că, în perioada 23.07.-29.07.2012 primirea cererilor pentru eliberarea actelor de identitate şi stabilirea reşedinţei, precum şi eliberarea actelor de identitate se vor desfăşura în cadrul unui program de lucru cu publicul prelungit. Acest program este stabilit atât pentru Direcţia Comunitară Judeţeană de Evidenţă a Persoanelor Gorj, cât şi pentru toate serviciile publice comunitare locale de evidenţă a persoanelor din judeţ.

    Programul serviciilor publice comunitare locale de evidenţă a persoanelor din judeţ se va prelungi, după cum anunţă reprezentanţii Consiliului Judeţean Gorj. Astfel între 23 şi 27 zilnic între 08.00-18.00, sâmbătă între între orele 08.00 – 16.00 iar duminică, 29.07.2012: între orele 08.00 – 22.00. Reprezentanţii Direcţiei Comunitare Judeţene de Evidenţă a Persoanelor Gorj au reamintit faptul că cetăţenii trebuie să solicite serviciului eliberarea unei noi cărţi de identitate în termen de 15 zile de la producerea următoarele situaţii: dacă s-a modificat numele sau prenumele titularului, prenumele părinţilor, data ori locul naşterii; în cazul schimbării domiciliului; în cazul schimbării denumirii sau a rangului localităţilor şi străzilor, al renumerotării imobilelor sau al rearondării acestora, al înfiinţării localităţilor sau a străzilor; în cazul atribuirii unui nou CNP; în cazul deteriorării actului de identitate; în cazul pierderii, furtului sau distrugerii actului de identitate; când fotografia din actul de identitate nu mai corespunde cu fizionomia titularului; în cazul anulării actului de identitate. De menţionat este faptul că Documentele necesare eliberării unei noi cărţi de identitate sunt: actul de identitate deţinut (cu excepţia cazului de pierdere, furt sau distrugere); certificatul de naştere al titularului, precum şi certificatele de naştere ale copiilor minori cu care locuieşte – originale+copii; certificatul de căsătorie sau, după caz, hotărârea de divorţ rămasă definitivă şi irevocabilă – original+copie; certificatul de deces al soţului, în cazul persoanelor văduve-original+copie; documentul cu care se face dovada adresei de domiciliu (contract de vânzare-cumpărare, certificat de moştenitor, contract de închiriere, adeverinţei din Registrul agricol, etc.) – original+copie; în cazul adeverinţei din Registrul agricol, aceasta trebuie prezentată numai în original. Contravaloarea cărţii de identitate este de 7 lei, respectiv 1 leu pentru cartea de identitate provizorie, iar este taxa de timbru este de 4 lei. Acestea se achită la serviciile de impozite şi taxe locale ale municipiilor/oraşelor unde funcţionează serviciilor publice comunitare locale de evidenţă a persoanelor sau, în cazul Direcţiei Publice Comunitare Locale de Evidenţă a Persoanelor Târgu-Jiu la sediul acesteia.

    Te-ar mai putea interesa

    1 COMENTARIU

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.

    Ultima oră!

    Comentarii recente

    error: Content is protected !!
    %d blogeri au apreciat: