spot_img
15.3 C
Târgu Jiu
vineri, mai 17, 2024
Altele
    AcasăEconomicCEO își actualizează sistemele informatice

    CEO își actualizează sistemele informatice

    Toate sistemele informatice utilizate de către Complexul Energetic Oltenia(CEO) vor fi actualizate. Se are în vedere asigurarea de servicii de suport tehnic pentru toate echipamentele din dotarea direcțiilor, departamentelor și a serviciilor companiei energetice.

    De luna viitoare, va fi asigurată o analiză a tuturor aparatelor de tehnologie a informației care deservesc unitățile Complexului Energetic Oltenia. În funcție de necesități, vor fi asigurate piese și service de către un operator autorizat. Inclusiv spațiul de stocare pentru serverele virtuale ale companiei sunt în atenția conducerii. Acestea găzduiesc toate bazele de date utilizate în activitatea de zi cu zi.

    Sistemul EMC VNXe3200 asigura spațiul de stocare pentru serverele virtuale existente în datacenter-ul sediului executiv al Societății Complexul Energetic Oltenia S.A. Beneficiarii prestării acestui serviciu sunt toți utilizatorii sistemelor informatice ale entității contractante. Serviciile de suport tehnic la Sistemul EMC VNXe3200 sunt necesare pentru a preîntâmpina apariția problemelor hardware și software, prin înlocuirea în termen foarte scurt a componentelor defecte, acest sistem fiind vital pentru activitatea informatică a societății. Serviciile de remediere a disfuncționalităților hardware se referă la defectele de natură hardware ale echipamentului ce face obiectul prezentului caiet de sarcini și care sunt soluționate prin înlocuirea pieselor defecte. Descriere servicii: Suport Hardware – constă în asigurarea remedierii disfuncționalităților hardware raportate, după cum urmează : Actualizare servicii suport – constă în aducerea la zi a serviciului de suport asftel încât să fie asigurat caracterul de continuitate, obigatoriu de îndeplinit pentru acest serviciu. Suport tehnic reactiv on-site – asigurarea pieselor necesare reparației cu înlocuirea acestora on-site de către echipa de suport a ofertantului. • Diagnosticarea prin proceduri remote a defecțiunilor hardware raportate • Intervenții pentru restabilirea funcționalității sistemului, prin asigurarea înlocuirii on-site a piesei defecte. • Raportarea către producător a incidentului produs în cazul necesității de suport suplimentar, conform procedurii de escaladare a evenimentelor.”, conform Complexului Energetic Oltenia.

    Te-ar mai putea interesa

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.

    Ultima oră!

    Comentarii recente

    error: Content is protected !!
    %d blogeri au apreciat: