spot_img
17.5 C
Târgu Jiu
luni, aprilie 29, 2024
Altele
    AcasăHeadlinesSărbătoarea Succesului

    Sărbătoarea Succesului

    Astăzi, 13 Aprilie 2012 se împlinesc 18 ani de la naşterea „Succesului”, compania care a schimbat total harta administrativă a judeţului Gorj, viaţa a zeci de mii de angajaţi şi, nu în ultimul rând, nivelul de trai al gorjenilor, acum aflându-se în plină expansiune în ţară!

    Cu ocazia acestui moment aniversar de proporţii ce va fi sărbătorit cu fast, timp de 18 zile, în care ofertele promoţionale cu premii se ţin lanţ, urmate de evenimente artistice de amploare ce vor avea loc pe platoul noului Târg auto „Succes”, începând cu 19 aprilie 2012, vă propunem să pornim la drum într-o călătorie imaginară, în timp! Cu siguranţă, v-aţi întrebat: „Când şi cum a luat fiinţă compania Succes? Ce a fost aşa de special la această societate comercială? Cum a ajuns „Succes NIC COM SRL” o companie care, în acest moment, a devenit GRUPUL DE FIRME “ SUCCES”? Ei bine, totul a început în 1994, când lua fiinţă societatea comercială „SUCCES NIC COM SRL”. Ideea de afacere a fost cât se poate de simplă. Punctul de plecare: comerţul en-gross şi en-detail cu produse alimentare de bază, băuturi şi tutun, dar şi produse nealimentare. O afacere destul de comună în acele timpuri. Foarte multe afaceri au început astfel, însă, după ce analizăm drumul parcurs, vom vedea că lucrurile sunt diferite. Drumul nu a fost aşa de simplu, ci dimpotrivă, chiar a fost un parcurs destul de sinuos. Când a luat fiinţă Compania „Succes” nu se năştea o societate comercială cu câţiva angajaţi care munceau de azi pe mâine. S-a creat o adevărată familie care a fost unită din multe, foarte multe puncte de vedere şi care, în timp, cu muncă, determinare, investiţii şi idei creative, acea societate comercială s-a transformat în Compania „Succes”, o adevărată simbioză a ideilor şi a faptelor puse în practică. Succesul nu a întârziat să apară, însă, pentru a ţine pasul vremurilor aflate într-o continuă schimbare, compania a avut, mereu, nevoie de îmbunătăţire şi expansiune. Zi şi noapte. Pe parcurs au fost dezvoltate alte şi alte activităţi conexe celei principale în care s-a dezvoltat o adevărată reţea de magazine şi hipermarketuri, astăzi, compania fiind implicată în sectoare precum industria alimentară, minerit, transporturi, industria lemnului, construcţii, comerţul cu produse petroliere, servicii, media, publicitate şi chiar agricultură. Unul dintre cele mai importante a fost şi va rămâne sectorul de panificaţie, producţia de pâine şi produse de patiserie. Aici trebuie făcut un popas, deoarece în acest domeniu, al panificaţiei, Compania Succes este de departe lider de piaţă pe Gorj şi în expansiune în ţară. Fără să exagerăm, compania se poate lăuda cu cele mai bune şi cele mai gustoase produse de pe piaţă şi, în acelaşi timp, cu preţul cel mai scăzut, dacă nu, chiar cel mai mic din ţară. Aici vă dăm un singur exemplu: franzela de 300 de grame (că vorbim de cea albă sau neagră) are preţul de doar un leu. Greu de crezut că mai puteţi găsi un produs similar, mai ieftin în România, ca să nu mai vorbim de străinătate. Şi la diversitate Compania „Succes” stă la fel de bine. Comercializăm o gamă ce numără peste 50 de produse de panificaţie, toate livrate la timp, proaspete şi calde. Şi asta, datorită flotei de transport comercial a companiei. În sectorul comercial al companiei unul dinte secretele succesului, este de departe practicarea celor mai mici preţuri de pe piaţă. Graţie acestui principiu, Compania Succes a dezvoltat cea mai mare şi cea mai puternică reţea de magazine din Gorj, care în acest moment se află în plină extindere în ţară, amintind reţeaua de magazine din Turda, cu fabrica de pâine proprie, culminând cu deschiderea, în a doua jumătate a anului 2011, a două hipermarket-uri Succes în Piteşti şi respectiv Craiova. Cum bine ştiţi, nu putem vorbi de brand, dacă nu are numele scris pe produsele proprii SUCCES, a ales să fie un lider, detaşându-se astfel în lupta pentru supremaţie, tocmai prin faptul că nu este intermediar, ci producător. În reţeaua Succes, comercializăm la cele mai mici preţuri posibile produsele alimentare de bază sub eticheta proprie, de la apa minerală, până la produse de panificaţie, făină, orez, zahăr, fasole, pesmet etc .Tot sub eticheta proprie am pus în vânzare o gamă diversă de produse nealimentare, marca „Succes”, la preţuri de producător, iar, în curând, se vor alătura multe alte produse, deopotrivă alimentare şi nealimentare. Un alt produs alimentar de bază important pe care îl comercializăm în reţeaua proprie de magazine este carnea proaspătă din carmangeria proprie. Fie că este vorba de porc sau vită, preparatele noastre proaspete sau afumate au câştigat încrederea clienţilor noştri datorita atât calităţii, cât şi preţului. Nu întâmplător sloganul nostru în acest sector spune: „Succes, calitatea ne reprezintă, preţul ne recomandă!”. Zilnic numărul de clienţi ai reţelei de magazine Succes continuă să crească şi asta nu neapărat din patriotism pentru o companie românească, ci pentru că avem cu adevărat produse de calitate sub preţul pieţei, chiar şi al marketurilor cu capital străin. Cu mândrie putem spune că de reuşita sau mai bine zis de succesul acestei companii se bucură întregul colectiv. Şi nu vorbim aici de câţiva angajaţi ai unui SRL din colţul străzii, nici de sute şi nici de mii de oameni. Grupul de firme al companiei dă de lucru în acest moment la peste 20 de mii de suflete în Gorj şi în toată ţara. Desigur, una e să povesteşti despre această evoluţie minunată şi alta e să o pui în practică, zi de zi, pas cu pas, plan cu plan, investiţie cu investiţie. Să recunoaştem, pentru asta, îţi trebuie mână de fier, nervi de oţel, hotărâre, determinare şi multă muncă. Şi aici toate meritele le atribuim cu respect, preşedintelui companiei, Nicu Sarcină şi marii familii numite Compania Succes pe care a construit-o în aceşti 18 ani.

    La mulţi ani Compania Succes! La trecutu-ţi mare, mare viitor!

    Te-ar mai putea interesa

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.

    Ultima oră!

    Comentarii recente

    error: Content is protected !!
    %d blogeri au apreciat: