De la inceputul anului și până la 31 aprilie, la nivelul C.J.P.C. Gorj au fost înregistrate și soluționate un număr de 128 reclamații și sesizări din partea consumatorilor, cele mai multe, 51, fiind constatate ca întemeiate. Alte 33 de reclamații nu s-au dovedit intemeiate, 29 de reclamații au primit soluții pe care amiabilă, iar alte 4 au fost constate nesoluționabile.Sunt câteva exemple pentru modul în care au fost verificate si rezolvate sutele de reclamații, pentru că nu au lipsit nici 7 cazuri în care reclamațiile au fost redirecționate și unul în care plângerea a fost retrasă.
Consumatorii s-au arătat nemulțumiți în reclamațiile lor de servicii și produse financiare, diferente intre pretul de la raft si cel achitat la casă, nerespectarea contractelor de telecomunicații (facturare incorectă, solicitare plată taxă reziliere ), dar și de serviciile de alimnetație publică. Deficiențe au fost semnalate de consumatorii gorjeni și în servicii de comerț, croitorie și transport în comun. De asemenea, in vederea limitarii prejudicierii consumatorilor, au fost dispuse măsuri de remediere fără costuri suplimentare pentru consumatori sau de înlocuire a produselor constatate cu deficiențe în valoare totală de 16.602 lei, precum și sancționarea, pentru abaterile constatate, a unui număr de 5 operatori economici cu 1 avertisment și 4 amenzi contravenționale în valoare totală de 30.000 lei.