spot_img
16.4 C
Târgu Jiu
sâmbătă, aprilie 27, 2024
Altele
    AcasăSocialCursuri pentru angajaţii AJOFM Gorj

    Cursuri pentru angajaţii AJOFM Gorj

    Angajaţii Agenţiei Judeţene pentru Ocuparea Forţei de Muncă Gorj se vor specializa în domeniu, datorită unui proiect cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013. Angajaţii vor urma cursuri de consultant orientare privind cariera, urmând a mai fi organizate cursuri de agent ocupare şi consultant în domeniul forţei de muncă.

    Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă Caraş-Severin a demarat zilele trecute la Târgu-Jiu, organizarea cursurilor de specializare pentru îmbunătăţirea competenţelor şi abilităţilor profesionale a salariaţilor agenţiilor pentru ocuparea forţei de muncă, cursuri organizate în cadrul proiectului „Eficienţă şi calitate în Serviciile Publice de Ocupare – ECSPO”. Cursul de specializare derulat la Târgu-Jiu de către Centrul Regional de Formare Continuă pentru Administraţia Publică Locală Timişoara este cel de consultant orientare privind cariera, urmând a mai fi organizate cursuri de agent ocupare şi consultant în domeniul forţei de muncă. Tot în data de 07.10.2013 au demarat cursurile de consultant în domeniul forţei de muncă la AJOFM Alba şi la AJOFM Mehedinţi, precum şi cursul de consultant orientare privind cariera la AJOFM Timiş, iar în data de 30.09.2013 au demarat cursul de consultant orientare privind cariera la AJOFM Caraş-Severin şi cursul de consultant în domeniul forţei de muncă la AJOFM Arad.

    Şase agenţii incluse în proiect

    Potrivit organizatorilor, obiectivul acestui proiect îl reprezintă creşterea nivelului de competenţe şi abilităţi profesionale a personalului SPO, în vederea îmbunătăţirii calităţii, eficienţei serviciilor de ocupare, utilizând o strategie de formare profesională continuă, adaptată dinamicii pieţei muncii. Proiectul se adresează unui grup ţintă format din angajaţi ai SPO din cele şase agenţii pentru ocuparea forţei de muncă. Cât priveşte finanţarea proiectului, acesta este cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013. Valoarea totală a proiectului este de 3.677.035 lei, din care 732.243 lei este contribuţia solicitantului, mai spun organizatorii. Proiectul se derulează în parteneriat cu cinci Agenţii Judeţene pentru Ocuparea Forţei de Muncă din ţară: AJOFM Mehedinţi, AJOFM Timiş, AJOFM Arad, AJOFM Gorj şi AJOFM Alba, cu Centrul Regional de Formare Continuă pentru Administraţia Publică Locală Timişoara şi cu un partener transnaţional: VUC Storstrom din Danemarca. Durata de implementare a proiectului este de 36 luni, începând cu data de 01.08.2011.

    Te-ar mai putea interesa

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.

    Ultima oră!

    Comentarii recente

    error: Content is protected !!
    %d blogeri au apreciat: