spot_img
13.8 C
Târgu Jiu
joi, martie 28, 2024
Altele
    AcasăSocialO e echipă din cadrul Grădiniței Mihai Eminescu din Târgu Jiu, în...

    O e echipă din cadrul Grădiniței Mihai Eminescu din Târgu Jiu, în mobilitate în Turcia

    În perioada 20 27 noiembrie, echipa de implementare a proiectului  Erasmus+ “INCLUSION THROUGH GAMIFICATION” din cadrul Gdiniței cu Program Prelungit “Mihai Eminescu” a participat la prima mobilitate LTTA3GAMIFICATION ÎN ȘTIINȚĂ, ENGLEZĂ, MATEMATICĂ desfășurată în Istanbul, Turcia, YAVUZTURK İLKOKULU.

    Partenerii în cadrul proiectului sunt: COORDONATOR – ȘCOALA PRIMARĂ PRIVATĂ, KOMENSKÉHO 2, KOŠICE (E10243574), PARTENER – YAVUZTURK İLKOKULU

    Turcia – Regiunea İstanbul – Orașul İstanbul și PARTENER – GRĂDINIȚA ,,MIHAI EMINESCU”

     Echipa de implementare este formată din:Coordonator proiect – prof. ANA-MARIA BÎZDOACĂ și membrii: prof. ALINA OANA CORNESCU,prof. MARINELA CHEBEȘI, prof. MARIA AUGUSTINA JUREBIE , prof. ALEXANDRA NICOLETA CONSTANTINESCU, prof. MIHAELA FUGACIU

    LTTA2 s-a concentrat pe lecțiile de știință, engleză și matematică și pe modul în care gamification va fi inclusă în astfel de lecții pornind de la experiența și ideile fiecărui partener de proiect. Aceasta a fost prima etapă a proiectului nostru, pentru că parteneri au putut să învețe din experiența personală, să observe lecții, să ofere feedback și să se desfășoare lecții.

    În fiecare zi, după lecții, gazdele au organizat tururi și excursii culturale vizite care consolidează obiectivele de diversitate culturală. Activitățile proiectului au fost concepute în paralel cu activitățile școlare obișnuite astfel încât să nu intervină cu programul şcolar clasic. Exemple de activități au loc în mod obișnuit,  în timpul programului școlar al elevilor în sălile de clasă. Întâlnirile de proiect s-au desfășurat în sala de conferințe.

    Cei 5 profesori care au participat la LTTA2 au înțeles mai bine tendințele educaționale moderne în STEM și au dobândit o serie de abilități și practici corespunzătoare contextului educațional european privind STEM. Profesorii invitați la LTTA2 au făcut o comparație cu propriile strategii și au identificat câteva aspecte pe care le pot îmbunătăți în procesul de predare, învățare din la clasa proprie, la cele 3 discipline cheie: matematică, limbi străine și științe. În ultima zi a LTTA, toți participanții au avut o idee mai clară despre ce înseamnă conceptul de gamification și despre aplicarea lui la clasă.

    PROF. ANA-MARIA BÎZDOACĂ

    Te-ar mai putea interesa

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.

    Ultima oră!

    Comentarii recente

    error: Content is protected !!
    %d blogeri au apreciat: