spot_img
12.2 C
Târgu Jiu
miercuri, mai 15, 2024
Altele
    AcasăActualitateCarne stricată la Kaufland!?

    Carne stricată la Kaufland!?

    În plin scandal alimentar, după ce Kaufland a retras aproximativ 2.000 de caserole conţinând pastă de mici, existând suspiciunea că ar conţine carne de cal în loc de carne de vită, un nou scandal planează asupra magazinului, de data aceasta, de la Târgu-Jiu.

    O gorjeancă reclamă că ar fi cumpărat de la acest hipermarket, în cursul zilei de duminică, o caserolă de carne tocată, amestec vită şi porc, stricată după cum declară chiar cumpărătorul, care din motive obiective nu şi-a putut da numele. „Am fost duminică în jurul orei 11:30 să cumpăr carne tocată, amestec. Culmea este că la prima vedere carnea părea să aibă o culoare frumoasă. Chiar eticheta sugera că expiră la data de 21.03.2013. Am luat-o de pe raft şi când am ajuns acasă, am deschis-o să o prepar. Am simţit că pic din picioare. Carnea avea un miros puternic de oţet. Parcă ar fi fost spălată cu oţet”, a spus târgujianca, supărată, pe situaţia expusă. Mai mult, femeia spune că a dorit să procedeze legal, mergând să facă sesizări, ieri dimineaţă, la instituţiile abilitate pentru controlul alimentelor, respectiv Direcţia Sanitar Veterinară şi Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului Gorj. Surprinzător este faptul că femeia, deşi nu s-a adresat direct magazinului, pentru a cere lămuriri cu privire la calitatea şi provenienţa acestui produs, în cursul zilei de ieri aceasta a fost sunată de un reprezentat al magazinului, cerându-i femeii, după cum susţine chiar ea, să se prezinte la hipermarket pentru a-i fi restituiţi banii pe produsul respectiv, care, atenţie, nu costa decât 7, 99 lei, după cum se poate observa în fotografia bonului fiscal. „Nu ştiu cum au avut numărul meu de telefon. Cu toate că nu am sunat direct la ei, cu toate că nu aveau să ştie cum mă numesc şi chiar numărul meu de telefon, m-am trezit că mă sună cineva de la Kaufland spunându-mi scurt, fără nici o prezentare sau nici măcar scuzele de rigoare să vin să îmi iau banii înapoi. Nu mă interesau banii, mă interesa că ar fi putut oamenii să consume o astfel de carne, copiii chiar, eu mai ştiu ce oameni amărâţi, care ar fi putut să păţească ceva. Şi mai mult, după ce le-am spus că nu am nevoie de bani, cea de la telefon mi-a spus scurt că exista o problemă cu caserola. Nu era o problemă cu caserola, era o problemă cu carnea, însă, în final nimeni nu a recunoscut nimic concret”, a spus femeia în cauză.

    Reclamanta: M-au minţit!

    Şi ca să fie treaba treabă, femeia susţine, chiar în baza bonului fiscal că a cumpărat produsul, duminică ora 11:35, în timp ce culmea, reprezentanţii Kaufland susţineau, atunci când au vorbit cu femeia, că lotul de carne ar fi fost vândut în întregime în cursul zilei de sâmbătă. „Nu m-a deranjat nimic, decât că m-au minţit. Au spus că această carne a fost vândută sâmbătă, toată, în timp ce eu am cumpărat-o duminică dimineaţa. Nu poţi să minţi aşa. Nu poţi să spui una şi să faci alta”, a mai precizat femeia. Contactaţi telefonic reprezentanţii Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorului Gorj susţin faptul că s-a făcut o astfel de sesizare iar o echipă din partea instituţiei s-a deplasat, în cursul zilei de ieri, la faţa locului, pentru a face cercetări cu privire la situaţia expusă. Până la închiderea ediţiei nu am aflat rezultatele acestei „anchete”, însă, cu siguranţă vă vom ţine la curent în ediţiile următoare. Nu se ştie în ce „teren” se află adevărul, însă, este important să cunoaştem ce se află pe rafturi şi ce consumăm. Este un semnal de alarmă privitor la calitatea produselor, pe care zilnic, le cumpărăm de pe rafturile magazinelor. Chiar hipermarketul Kaufland susţine că acest cuvânt „calitate” este unul mai mult decât important pentru companie. „La Kaufland calitatea este importantă. În fiecare zi vom face tot posibilul, astfel încât să vă oferim cea mai bună calitate. Produsele noastre sunt supuse periodic testelor prin intermediul institutelor de verificare independente şi au fost deja premiate de mai multe ori”, se arată pe site-ului hipermarketului.

    Te-ar mai putea interesa

    4 COMENTARII

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.

    Ultima oră!

    Comentarii recente

    error: Content is protected !!
    %d blogeri au apreciat: