spot_img
12.5 C
Târgu Jiu
sâmbătă, septembrie 21, 2024
Altele
    AcasăActualitateControl al inspectorilor de muncă la cariera Pinoasa, după ce două excavatoare...

    Control al inspectorilor de muncă la cariera Pinoasa, după ce două excavatoare au fost avariate de o alunecare de teren

    Inspectoratul Teritorial de Muncă Gorj anunță că a demarat un control la Cariera Pinoasa, din cadrul Complexului Energetic Oltenia, după ce două excavatoare au fost avariate în urma unei alunecări masive de teren. Inspectorii de muncă vor să verifice dacă au fost respectate normele legale. „ Referitor la evenimentul produs în data de 02.08.2024, în jurul orelor 21:30, la Sectorul Pinoasa al Carierei Rovinari din cadrul Complexului Energetic Oltenia S.A, conducerea Inspectoratului Teritorial de Muncă Gorj a dispus ieri, în data de 05.08.2024, deplasarea în teren a unei echipe de control în vederea efectuării cercetării incidentului periculos, respectiv stabilirea împrejurărilor și cauzelor care au condus la producerea acestuia, precum și stabilirea reglementărilor legale încălcate, a răspunderilor și a măsurilor ce se impun a fi luate pentru prevenirea producerii altor evenimente similare“, a transmmis George Octavian Romanescu, inspector-șef al Inspectoratului Teritorial de Muncă Gorj.

    Controale în toate carierele de la CEO

    Șeful ITM Gorj spune că acțiunile de control vor continua la CEO: „Atragem atenția atât angajatorilor, cât și salariaților acestora să respecte cu strictețe prevederile legale în domeniul securității și sănătății în muncă. Inspectorii de muncă din cadrul Inspectoratului Teritorial de Muncă Gorj vor continua acțiunile de control și de monitorizare a măsurilor de securitate și sănătate în muncă dispuse în controalele anterioare, în toate carierele miniere din cadrul Complexului Energetic Oltenia S.A.

    Totodată, reamintim faptul că măsurile trasate nu au un caracter limitativ, iar persoanelor cu atribuții în organizarea și conducerea procesului de muncă le revine obligația de a lua toate măsurile pe care le consideră necesare, în conformitate cu prevederile legale, în vederea eliminării riscurilor de accidentare și/sau de îmbolnăvire profesională în ceea ce privește toate activitățile de lucru desfășurate”.

     

                                        

    Te-ar mai putea interesa

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.

    Ultima oră!

    Comentarii recente

    error: Content is protected !!