Toate persoanele care au fost angajate pe perioada pandemiei de COVID-19 în cadrul Serviciului Județean de Ambulanță Gorj își desfășoară activitatea în continuare, în cadrul unității.
„Au rămas pe posturi acele persoane care au fost angajate în timpul pandemiei. Ne bucurăm de prezența lor în continuare.
Au fost angajate 17 persoane, cu tot cu cei doi medici care fac la noi serviciul cam de un an de zile cu jumătate de normă și au rămas în continuare. Este un plus, dar comparativ la numărul de solicitări nu se poate pune problema că le putem răspunde prompt“, a spus Claudiu Constantinescu, directorul Serviciului Județean de Ambulanță Gorj în cadrul unei emisiuni la postul Accent Tv.
Echipajele sunt blocate de investigațiile suplimentare
Șeful Ambulanței Gorj susține că echipajele sunt blocate, din cauza unor investigații medicale suplimentare la care trebuie să participe: „S-au reluat circuitele și pacienții aduși la UPU, la Spitalul 700, sunt preluați cu rapiditate, investigați. Există întârzieri în privința celor care, odată ajunși la UPU, trebuie, mai departe, investigați și asta înseamnă timp, deoarece sunt tot felul de consultații la care și noi participăm, astfel încât blochează echipajele noastre“.