spot_img
12.8 C
Târgu Jiu
vineri, mai 3, 2024
Altele
    AcasăEconomicFiscul vrea reducerea birocraţiei în instituţiile Gorjului

    Fiscul vrea reducerea birocraţiei în instituţiile Gorjului

    Direcţia Generală a Finanţelor Publice Gorj a prezentat ieri în cadrul unei conferinţe de presă bilanţul activităţii de peste an. Pe lângă activităţile întreprinse de Serviciului de Inspecţie Fiscală, instituţia şi-a propus o serie de obiective, care să eficientizeze relaţia angajat-contribuabil. Instituţia şi-a mai propus dealtfel adoptarea de măsuri pentru reducerea birocraţiei şi simplificarea procedurilor referitoare la îndeplinirea obligaţiilor fiscale de către contribuabili, după cum a precizat Ion Cupă, directorul Direcţiei Generale a Finanţelor Publice Gorj.

    Instituţiile din Gorj încep să ia măsuri cu privire la reducerea birocraţiei, dar şi dezvoltarea unei relaţii eficiente angajat-contribuabil. Este şi cazul Direcţiei Generale a Finanţelor Publice (DGFP) Gorj care şi-a propus pentru acest an o serie de obiective, printre care reducerea birocraţiei şi simplificarea procedurilor referitoare la îndeplinirea obligaţiilor fiscale de către contribuabili. „Direcţia Generală a Finanţelor Publice Gorj şi-a stabilit pentru anul fiscal 2012 ca obiectiv strategic adoptarea de măsuri pentru reducerea birocraţiei şi simplificarea procedurilor referitoare la îndeplinirea obligaţiilor fiscale de către contribuabili, promovarea şi utilizarea de metode şi mijloace moderne în măsură să conducă la realizarea relaţiei de parteneriat între administraţia fiscală şi contribuabili, la satisfacerea la un înalt grad prin servicii prompte şi de calitate a cerinţelor acestora”, a spus Ion Cupă, directorul instituţiei. Angajaţii au fost ajutaţi dealtfel să îţi perfecţioneze pregătirea profesională dar şi relaţia cu cei care vin să se adreseze instituţiei. „În vederea perfecţionării pregătirii profesionale şi a aptitudinilor de comunicare a personalului au fost realizate cursuri de specializare, a fost instituit un sistem permanent de verificare a funcţionarilor, precum şi un sistem sancţionatoriu pentru nerespectarea legislaţiei incidente fiecărui domeniu de activitate, astfel încât personalul să dea dovadă de disciplină în relaţiile cu cetăţenii, să fie calm, politicos şi respectuos, să manifeste o atitudine pozitivă, un limbaj adecvat şi corect, să formuleze răspunsuri legale, complete şi corecte”, a mai spus Cupă. Pentru realizarea obiectivelor stabilite în baza programului de acţiuni şi măsuri pe anul 2012, Direcţia Generală a Finanţelor Publice Gorj şi-a intensificat acţiunile în principal pe recuperarea datoriilor contribuabililor la bugetul general consolidat, reducerea arieratelor prin aplicarea măsurilor de recuperare a datoriilor contribuabililor, realizarea indicatorilor de performanţa stabiliţi prin planul anual în eficientizarea activităţii, realizarea programului de încasări stabilit de Ministerul Finanţelor Publice, lunar, la nivelul fiecărei structuri teritoriale şi pe total D.G.F.P. Gorj, realizarea eficientă a programului de inspecţie fiscală, realizarea unei relaţii de parleneriat între administraţia fiscală şi contribuabili, reducerea birocraţiei şi simplificarea procedurilor referitoare la îndeplinirea obligaţiilor fiscale de către contribuabili, precum şi pe desfăşurarea întregii activităţi la un nivel ridicat de profesionalism. La nivelul D.G.F.P. Gorj s-au organizat, în perioada 01.07.2012-30.09.2012 acţiuni dc instruire a personalului atât de la nivelul activităţii de inspecţie fiscală cât şi de la nivelul activităţii de administrare fiscală.

    Te-ar mai putea interesa

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.

    Ultima oră!

    Comentarii recente

    error: Content is protected !!
    %d blogeri au apreciat: