spot_img
12.8 C
Târgu Jiu
luni, aprilie 29, 2024
Altele
    AcasăHeadlinesGorjeni, „furați“ la gramaj. Diferențe semnificative la cântar

    Gorjeni, „furați“ la gramaj. Diferențe semnificative la cântar

    Comisarii de la Protecția Consumatorului au desfășurat o acțiune de control, în urma unor sesizări venite de la cetățeni.

    S-a constatat că cetățenii erau furați la gramaj, abateri de la normele de igienă:

    „Astăzi au avut loc alte acțiuni de control în municipiul Tg. Jiu, având la bază atât reclamații depuse online de către locuitori ai municipiului Tg-Jiu, cât și în baza tematicii regionale cu privire la alimentația publică. În urma acestor controale au fost depistate aceleași abateri foarte grave privind igiena, modalitatea de depozitare și păstrare a materiei prime precum și a produselor semi-preparate, omiterea afișării gramajelor pentru produsul finit oferit la vânzare, precum și afișarea pe eticheta produsului a unor gramaje iar atunci când s-a procedat la cântărirea acestor produse s-a constatat o lipsa substanțială la gramaj.

    Afișarea folosirii unor ingrediente naturale însă la controalele efectuate s-a stabilit ca ingredientele folosite nu erau naturale, ci erau bazate pe grăsimi vegetale, acestea constituind alături de lipsa la cântar, de acum binecunoscută, aceiasi practică comercială înșelătoare aspru sancționată de legislația românească“, a transmis Felix Manta, șeful Protecției Consumatorilor Gorj.

     

    Acesta a anunțat că activitatea de control se va intensifica în perioada următoare: „Atrag atenția prin intermediul dumneavoastră tuturor operatorilor economici că activitatea de control a C.J.P.C Gorj, se va intensifica dorind astfel să venim cât putem de mult în sprijinul consumatorilor persoane fizice, cărora prin acțiunile noastre le apărăm drepturile garantate prin lege. Îi rugăm și pe această cale pe toți cetățenii să ne sesizeze abateri constatate de către dumnealor pe adresa de e-mail www.anpc.gov.ro, să ceară de fiecare dată documentul de plată( bon fiscal, factură, chitanță, etc.) document ce le va stabili clar calitatea de consumator al acelor produse alimentare, bunuri nealimentare sau servicii.
    Cum spuneam și cu alte ocazii nu tolerăm sub nicio formă mizeria, lipsa de bun-simț la adresa consumatorilor, nerespectarea prevederilor legale în domeniul protecției consumatorilor și vom acționa și în continuare la fel de ferm, rapid și mereu gata sa fim la dispoziția consumatorilor . Suntem alături și de operatorii economici pe care suntem pregătiți să-i consiliem ori de câte ori vor veni la sediul CJPC Gorj și ne vor cere ajutorul în așa fel încât activitatea dumnealor sa fie făcută cu respectarea drepturilor consumatorilor și legislației specifice“.

    De asemenea, s-a mai constatat că la produse asa zis proaspete dar de unde lipsesc informațiile privind producția: dată și ora.

    Te-ar mai putea interesa

    1 COMENTARIU

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.

    Ultima oră!

    Comentarii recente

    error: Content is protected !!
    %d blogeri au apreciat: