Agenția Județeană pentru Ocuparea Forțelor de Muncă Gorj anunță persoanele juridice de drept privat care desfăşoară activităţi în domeniul economiei sociale, care deţin un atestat de întreprindere socială/întreprindere socială de inserție şi respectă principiile prevăzute de Legea 219/2015 privind economia socială, că au obligația ca în termen de 3 luni de la încheierea anului calendaristic să transmita la AJOFM GORJ următoarele documente:
1. Raportul de activitate anual (2021) care conține aspecte privind întreaga activitate desfășurată de întreprinderea socială/întreprindere socială de inserție în perioada de raportare (2021), specifice domeniului de activitate conform anexei 5A şi situaţiile financiare anuale.
2. Raportul social anual (2021) care conține activitățile cu caracter social, corelate cu situațiile financiare conform anexei 5B şi extrasul situațiilor financiare anuale conform Ordinului nr. 1600/2435/2017.
Relaţii suplimentare se obţin la nr de telefon: 0253/211568, Compartiment Relații cu Angajatorii și Economie Socială. întreprinderilor sociale atestate