spot_img
12.6 C
Târgu Jiu
vineri, aprilie 26, 2024
Altele
    AcasăSocialProfesorii de la „Madgearu”, şcoliţi în Spania

    Profesorii de la „Madgearu”, şcoliţi în Spania

    Profesorii de la Colegiul Comercial „Virgil Madgearu” sunt implicaţi în proiecte menite să îi antreneze în tot felul de acţiuni, atât pe ei cât şi pe elevii pe care îi coordonează. Sosiţi de curând din Spania, profesorii sunt hotărâţi să aplice şi în şcoala lor practicile de publicitate învăţate acolo.

    Continuând tradiţia începută în 2004, Colegiul Comercial „Virgil Madgearu” din Târgu-Jiu a semnat un nou proiect, derulat pe fonduri europene, cu titlul „Formarea profesorilor pentru dezvoltarea strategiilor de advertising”. Potrivit profesorului coordonator al proiectului, Mihaela-Minela Popescu, „ideea acestui proiect, pusă în practică de echipa de gestiune formată din şase cadre didactice, cu sprijinul necondiționat al managerilor colegiului-director profesor Petre Ciungu, director adjunct profesoara Rodica Fuiorea, s-a ivit din necesitatea dezvoltarii de competențe privind activitatea de advertising, în scopul formării la elevi a deprinderilor de a realiza o publicitate creativă și inovatoare pentru succesul firmei intr-un mediu competitiv”. Grupul ţintă al acestui proiect l-au constituit profesorii aparținând ariei curriculare ”Tehnologii”, care predau module privind promovarea produselor sau serviciilor, sau care desfășoară activitate de coordonatori ai firmelor de exercițiu.

    Elevii, antrenaţi pentru viitor

    Elevii din cadrul Colegiului au fost foarte receptivi la iniţiativa profesorilor coordonatori şi au venit cu idei originale de fiecare dată când a fost nevoie. Aceştia participă an de an la târguri naţionale şi internaţionale, unde fac impresie deosebită, prin produsele şi ideile originale pe care le expun acolo. Astfel, „având în vedere faptul că promovarea prezintă cea mai mare pondere în mixul de marketing al unei organizații, necesitatea dezvoltării competențelor profesorilor colegiului nostru, privind strategiile inovatoare de publicitate utilizate pe piața firmelor din țări ale Uniunii Europene, pentru a consilia elevii spre a le transpune in practică, în activitatea firmelor de exercițiu, iar mai târziu în economia reală, a constituit punctul de plecare al întregului proces de concepere și derulare a proiectului”, a mai spus Mihaela Popescu. Sosiţi din Spania, unde au participat la un proces de formare privind politicile de promovare din firmele reale şi modalitatea de transpunere a acestora în cadrul firmelor de exerciţiu, profesorii s-au arătat impresionaţi de experienţa trăită. „Partenerul de primire, o organizație formată dintr-o echipă de profesioniști de înaltă calificare cu o vastă experiență în activitățile de formare și în participarea la proiectele de mobilitate, a făcut ca fiecare zi de formare să fie fructuoasă și inedită în același timp. Alături de programul de formare, proiectul a presupus și existența programului cultural, prilej de a cunoaște cât mai bine orașul Granada, capitala provinciei Granada din comunitatea autonomă Andaluzia în Spania de Sud”, a spus profesoara coordonatoare în acest sens.

    Elevii premianţi la târgurile internaţionale

    Elevii vor fi implicaţi şi anul acesta în acţiuni care să le vină în întâmpinare cu privire la integrarea lor pe piaţa muncii. Astfel, aceştia vor participa la un târg internaţional în Belgia, Ghent, unde vor alcătui firme de exerciţiu pe mai multe domenii, printre care comercializarea obiectelor de artă dar şi construcţii. Potrivit profesoarei Mihaela-Minela Popescu, „elevii vor avea posibilitatea să comunice în engleză, să realizeze tranzacţii, să-ţi amenajeze standuri dar şi să deprindă competenţe de prezentare publicitară a obiectului de activitate. Vor fi şase copii la stand dar vor exista şi copii care vor vizita standurile şi vor participa efectiv la acţiunea vânzare-cumpărare”. Proiectele constituie deja o tradiţie pentru profesorii şi elevii din cadrul Colegiului. La târgurile internaţionale, elevii gorjeni s-au remarcat prin originalitatea ideilor cu care şi-au expus standurile. Astfel, anul trecut, aceştia au participat la Târgul Internaţional al Firmelor de Exerciţiu la Praga, unde au câştigat locul II la secţiunea „ Cel mai bun catalog”, dar şi locul I la cel mai bun spot video, sub coordonarea profesoarei Isabela Georgi. Programele de formare întregesc imaginea de Şcoală Europeană a Colegiul Comercial „Virgil Madgearu”.

    Articolul precedent
    Articolul următor
    Te-ar mai putea interesa

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.

    Ultima oră!

    Comentarii recente

    error: Content is protected !!
    %d blogeri au apreciat: