Caravana lui Moş Crăciun a poposit printre iubitorii produselor de calitate. În spiritul sărbătorilor de iarnă, mai multe companii gorjene găsesc de cuviinţă să dăruiască un motiv în plus de bucurie cumpărătorilor fideli. Excepţie nu face nici Compania Succes, care a organizat în prag de sărbători un adevărat periplu în reţeaua de magazine şi hipermarketuri din ţară, pentru a împărţi atractive daruri pentru cei mici şi mari. Efortul cumpărătorilor de a achiziţiona produse în valoare de minim 50 de lei, a fost răsplătit de Moşul generos, care a împărţit peste 2000 de premii. Nu au lipsit dulciurile, şampania şi produsele cosmetice. Bucuria Crăciunului este trăită nu doar de gorjeni, care au avut parte de surpriza Caravanei lui Moş Crăciun, ci şi de locuitorii din Craiova şi Piteşti, invitaţi să se convingă de calitatea produselor puse la dispoziţie de cele două hipermarketuri, recent inaugurate de Compania Succes. Pentru toţi, Caravana Moşului a pregătit surprize în perioada 6-24 decembrie.