Mai multe persoane care dețin carduri bancare s-au trezit fără bani în cont, după o defecțiune la bancomat din municipiul Motru. La indicațiile a doi angajați care au efectuat unele lucrări la bancomat, oamenii care așteptau să-și retragă banii au introdus cardurile, doar că aparatul nu le-a dat nici un bani, ba mai mult le-a emis chitanțe precum că banii au fost eliberați.
„Domnii au lucrat la bancomat și ne-au spus să băgăm cardurile că merge. Este cardul tatălui meu și trebuia să scoatem o sumă de 250 de lei ca să plătim niște impozite. Am rămas fără bani în cont. Am intrat în bancă ca să cer explicații, dar lucrătorii mi-au spus să vorbesc mai încet și să depun o sesizare la care o să primesc răspunsul în 30 de zile. Adică să aștept 30 de zile ca să mă folosesc de banii mei. La fel i s-a întâmplat unui bătrân care avea nevoie de bani pentru medicamente“, a precizat Alina Puncioiu.
Aceasta spune că a discutat telefonic cu un director de la București, iar situația s-a rezolvat până la finalul zilei, banii fiindu-i returnați în cont.