spot_img
16.3 C
Târgu Jiu
vineri, aprilie 26, 2024
Altele
    AcasăEconomicTransportul cărbunelui din CEO are nevoie de reparații

    Transportul cărbunelui din CEO are nevoie de reparații

    Sunt programate investiții în sistemul feroviar de la nivelul Complexului Energetic Oltenia. Fondurile sunt alocate pentru servicii de reparații capitale la locomotivele care tractează vagoanele pentru transport cărbune.

    Este aprobat un contract pe trei loturi, care propune achiziția de servicii de reparații capitale la locomotivele aflate în dotarea ELCFU Motru. Este unitatea care gestionează echipamentele și întreaga flotă feroviară aflată la dispoziția Complexului Energetic Oltenia, pentru a asigura transportul cărbunelui de la depozitele din carierele miniere la depozitele din sucursalele electrocentrale. Reparațiile vor fi efectuate începând cu această primăvară.

    Complexul Energetic Oltenia deține un sistem propriu de transport feroviar, compus din liniile de cale ferată, sistemul de semnalizare, mijloacele de transport, personal specializat și altele. Transportul pe calea ferată este cea mai ieftină variantă de a aduce cărbunele de la carierele miniere la grupurile energetice, acolo unde este nevoie de acesta pentru producerea de energie electrică, în afara cazurilor în care se transportă direct pe benzi, de la carierele aflate lângă termocentrale.

    Simultan, se dezafectează linii ferate

    În ultimii ani, rețeaua de transport pe calea ferată s-a redus semnificativ. Chiar există un proiect privind eliminarea unor linii de cale ferată dezafectate de la Termocentrala de la Turceni. Acestea nu mai sunt folosite din anul 2011. Reducerea activității ELCFU va continua, având în vedere programul închiderii de grupuri energetice și de cariere miniere. Se vor reduce implicit și cantitățile de cărbune care vor fi necesare în termocentrale.

    Te-ar mai putea interesa

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.

    Ultima oră!

    Comentarii recente

    error: Content is protected !!
    %d blogeri au apreciat: