Grupul german Kaufland vrea să lanseze anul viitor operaţiunile online, folosindu-se de logistica proprie, scrie publicaţia de specialitate Lebensmittel Zeitung. Compania prezentă pe piaţa mamă din Germania şi în mai multe ţări din Europa Centrală şi de Est caută să angajeze o persoană specializată în online şi e-commerce pentru a ocupa poziţia de Chief Digital Officer.
În România deja activează în online, direct sau prin parteneriate, jucători precum Carrefour, Cora, Metro Cash&Carry sau Mega Image. Aceştia se bat pe o piaţă încă mică, de 100-200 mil. euro care reprezintă suma pe care o cheltuie românii online pe produse FMCG.
De altfel, toţi retailerii au anunţat că vor să facă acest pas în următoarea perioadă pentru că online-ul este domeniul care va cunoaşte o dezvoltare puternică în anii ce vor urma.
Kaufland este liderul pieţei locale, cu peste 100 de hipermarketuri şi afaceri ce merg spre 2 mld. euro, potrivit estimărilor ZF.