10.8 C
Târgu Jiu
sâmbătă, mai 4, 2024
Altele
    AcasăPoliticPopeangă critică Partidul Primarilor şi laudă PSRO

Popeangă critică Partidul Primarilor şi laudă PSRO

Social-democratul Vasile Popeangă nu vede cu ochi buni înfiinţarea Partidului Primarilor, dar spune că este de perspectivă PSRO, partidul lui Mircea Geoană. Dacă nu se va înţelege cu PSD, Popeangă s-ar putea alătura fostului său coleg de partid Scarlat Iriza, coordonatorul Partidului Social Românesc.

popeanga1

Parlamentarul PSD Vasile Popeangă nu vede cu ochi buni apariţia Partidului Primarilor la nivelul judeţului Gorj. Popeangă susţine că nu înţelege ce vrea de fapt să realizeze acest partid, care se vrea format în mare parte din primari, dar crede că persoanele care au vehiculat apariţia Partidului Primarilor au doar interesul de a ocupa anumite funcţii la alegerilor locale şi nimic mai mult. Totuşi, Vasile Popeangă consideră că Partidul Primarilor nu va avea rezultate bune în Gorj pentru că nu are şi reprezentanţi la nivel central. „Eu nu înţeleg ce vrea să facă acest partid la nivelul judeţului, decât să-şi pună consilieri proprii locali sau judeţenei şi am văzut că vor să susţină şi un preşedinte al Consiliului Judeţean. Întrebarea firească ar fi că dacă nu ai reprezentanţi la centru poţi să faci la nivel local ceva, sau decât să-şi rezolve nişte interese. Alte lucruri nu vă d a putea fi rezolvate”, a mai spus parlamentarul PSD. Pe de altă parte, social-democratul Vasile Popeangă afirmă că Partidul lui Mircea Geoană- Partidul Social Românesc este de perspectivă, luând în calcul mişcările de pe scena politică anunţate începând cu această toamnă. La Gorj, PSRO este condus de deputatul fost PSD, Scarlat Iriza, iar potrivit unor surse, şi Vasile Popeangă ar părăsi gruparea social-democrată pentru a se alătura grupului lui Mircea Geoană. „Vom vedea ce se întâmplă în perioada următoare. E un partid în construcţie, are aproape în 70% din judeţe organizaţii construite. Vom vedea ce se poate întâmpla în perioada următoare în viaţa politică şi la nivel de centru”, a mai spus Vasile Popeangă de la PSD Gorj.

Te-ar mai putea interesa

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!