spot_img
8 C
Târgu Jiu
sâmbătă, aprilie 27, 2024
Altele
    AcasăActualitateInspectorii școlari se perfecționează pe banii norvegienilor

    Inspectorii școlari se perfecționează pe banii norvegienilor

     

    Opt inspectori școlari din cadrul Inspectoratului Școlar Județean (ISJ) Gorj se vor perfecționa în cadrul unui proiect finanțat din fonduri norvegiene. Reprezentanții învățământului din Gorj vor participa la stadii de perfecționare desfășurate în Norvegia și Islanda.

    „Inspectoratul Școlar Județean Gorj anunță obținerea finanțării, prin granturi SEE și Fonduri Norvegiene, a proiectului: „I am integrable, not negligible”, nr. 2021-EY-PMIP-0003, beneficiar Inspectoratul Școlar Județean Gorj, data începerii: 01.03.2022, data finalizării: 01.09.2023.

    Valoarea proiectului este de 24.230 EURO, iar partenerii proiectului sunt: The European Wergeland Center – NO și  Smart Teacher Play More – IS.

    Proiectul vizează formarea de competențe de management incluziv și democratic, adaptat climatului școlar specific regional și contextului educațional european, precum și dezvoltarea competențelor profesionale ale cadrelor didactice și creșterea calității educației. În cadrul proiectului, formarea a 8 inspectori școlari va avea loc prin două fluxuri de mobilitate, realizate în colaborare cu partenerii din țările donatoare, Islanda și Norvegia“, se arată într-un comunicat de presă al ISJ Gorj.

    Dezvoltarea unei rețele școlare adaptive

    Proiectul urmărește realizarea unei rețele școlare care se poate adapta cu ușurință la nevoile societății.

    „Obiectivele proiectului sunt: dezvoltarea unei rețele școlare democratice și incluzive la nivelul județului Gorj, ținându-se cont de specificul acestuia, prin aplicarea principiilor și tehnicilor de lucru la clasă și de management europene, precum și prin aplicarea priorităților naționale; dezvoltarea competențelor de gândire critică, creativă, de rezolvare de probleme prin lucrul în echipă, precum și a rezilienței pentru 8 inspectori școlari, în cadrul cursurilor de formare intensivă; dezvoltarea unor noi abordări curriculare prin care să se dezvolte competențele de gândire critică, creativă, precum și a rezilienței într-un cadru școlar incluziv și democratic, în context pandemic, multietnic și cu variate grupuri dezavantajate.

    În vederea atingerii obiectivelor, se va participa la cursuri oferite de partenerii din țările donatoare.

    Rezultatul principal al  proiectului va fi o rețea școlară reziliență și capabilă să își adapteze acțiunile și deciziile la principiile europene și la prioritățile naționale și locale“, se mai arată în comunicatul de presă.

     

     

    Te-ar mai putea interesa

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.

    Ultima oră!

    Comentarii recente

    error: Content is protected !!
    %d blogeri au apreciat: