spot_img
16.9 C
Târgu Jiu
luni, aprilie 29, 2024
Altele
    AcasăActualitateNevoiţi să împartă spaţiul

    Nevoiţi să împartă spaţiul

    Mai mulţi angajaţi, dar mai puţin spaţiu. Se întâmplă la Casa Judeţeană de Pensii Gorj, unde de luna aceasta, etajul al treilea a fost ocupat de angajaţi ai instituţiei care îşi desfăşurau activitatea însă în sediul de lângă gară. Motivul? Contractul de închiriere pe care Casa Judeţeană de Pensii Gorj îl avea cu proprietarul de drept, CEO, a expirat la finele anului trecut.

    Mutarea celor opt angajaţi care aveau birourile în clădirea ce aparţine în fapt CE Oltenia, a presupus o reorganizare a spaţiului din singurul sediu disponibil, cel din strada Republicii. Acum, aici lucrează aproximativ 50 de persoane, iar etajul al treilea a fost ocupat de noi birouri. Conducerea instituţiei spune că „în prezent funcţionează la Casa Judeţeană de Pensii, 48 de salariaţi împărţiţi pe etaje, etajul al 3-lea este ocupat parţial de către salariaţii Casei de Pensii, etajul 1 şi parterul. Au primit şi cei care gestionează biletele de tratament un birou în acest sens, iar, probabil, în momentul în care se va pune problema distribuirii acestor bilete, oamenii vor trebui să meargă în sala de audienţe, unde şi le vor aştepta”, a declarat Daniela Negoiţă, director adjunct CJP Gorj

    Etajul al treilea al Casei Judeţene de Pensii era ocupat până nu de mult de arhiva instituţiei, pentru care şi aşa spaţiul insuficient ridica destule probleme. Acum, spaţiul este împărţit între salariaţii îngrămădiţi în birourile amenajate special pentru ca activitatea să nu aibă de suferit. Vechiul sediu a devenit o amintire, dat fiind că nu a mai fost reînnoit contractul de închiriere între Casa de pensii şi CE Oltenia, proprietarul de drept. „Conform nomenclatorului, arhiva a trebuit să o dăm, am făcut curăţenie, ne-am ales exact ce trebuie să rămână şi am comasat cu arhiva mare din clădirea de lângă Casa de Pensii”, a declarat Daniela Negoiţă, director adjunct Casa Judeţeană de Pensii Gorj. Au fost făcute astfel eforturi pentru organizarea instituţiei în condiţiile date şi pentru ca activitatea să se desfăşoare corespunzător. E drept că lucrurile s-ar fi putut rezolva şi altfel, mult mai eficient pentru angajaţii care stau acum înghesuiţi în birouri, dacă ar fi existat finanţare şi interes. Dar un proiect ce s-a vrut ambiţios, un palat al muncii, a fost sufocat încă din faşă, iar anii trec şi nepăsarea se lasă din greu pe un morman de fiare. De la turnarea fundaţiei şi până azi, în zona vis-a-vis de sediul CEO, au trecut mai bine de 10 ani.

    Te-ar mai putea interesa

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.

    Ultima oră!

    Comentarii recente

    error: Content is protected !!
    %d blogeri au apreciat: