spot_img
Altele
    AcasăActualitateSpitalul Judeţean de Urgenţă Târgu-Jiu riscă să nu fie acreditat!

    Spitalul Judeţean de Urgenţă Târgu-Jiu riscă să nu fie acreditat!

    Spitalul Judeţean de Urgenţă Târgu-Jiu riscă să nu fie acrediat de Comisia Naţională de Acreditare a Spitalelor şi să-şi piardă identitatea, din cauza neîndeplinirii celor 2.700 de indicatori! În acest sens, conducerea unităţii medicale solicită amânarea procesului de acreditare şi achiziţionarea unei firme de consultanţă.

    Problemele cu care se confruntă Spitalul Judeţean de Urgenţă Târgu-Jiu ar putea determina neacreditarea şi pierderea identităţii a unităţii medicale, de la 1 ianuarie 2016. Principalele probleme semnalate apar atât în ceea ce priveşte circuitul pacientului în spital, cât şi al documentelor. Aşa se face că cei 2.700 de indicatori de performanţă care ar trebui atinşi de Spitalul de Urgenţă Târgu-Jiu nu sunt realizaţi, în prezent, iar acest lucru ar putea dăuna unităţii medicale. „Riscul de a nu ne acredita este foarte mare. Acest lucru va însemna inclusiv că, de la 1 ianuarie 2016 nu mai putem să încheiem contract cu Casa Judeţeană de Asigurări de Sănătate Gorj şi automat de a ne pierde identitatea. Acest lucru trebuie să ne determine pe toţi să luptăm pentru ca pacientului să-i fie bine, pentru că până la urmă, procesul de acreditare implică servicii medicale mai bune pacientului nostru. Problemele sunt vaste, începând cu partea administrativă şi continuând cu cele medicale. Indicatorii pentru un spital judeţean de urgenţă cum este al nostru sunt în număr de 2.700, care trebuie realizaţi”, a precizat managerul Spitalului Judeţean de Urgenţă Târgu-Jiu, Tiberiu Tătaru.

    Se amână acreditarea?

    Pentru ca Spitalul Judeţean de Urgenţă Târgu-Jiu să nu rămână neacreditat, conducerea unităţii medicale ia în calcul achiziţionarea de servicii de consultanţă. Mai mult decât atât, dacă acreditarea ar trebui făcută până în trimestrul I al anului 2015, reprezentanţii spitalului vor face demersuri în vederea amânării procesului. Motivele pentru care se poate amâna acreditarea sunt: lipsa fondurilor din bugetul spitalului, dar şi faptul că toată conducerea unităţii medicale este interimară. „Cu siguranţă servicii de consultanţă va trebui să achiziţionăm prin sistemul electronic de achiziţie publică pentru că ne este imposibil, în acest moment, ca noi, cu resurse proprii să reuşim să ne acredităm. Costurile, noi sperăm să fie cât mai mici. Fiind vorba de o licitaţie electronică, cu siguranţă vom achiziţiona tariful cel mai mic. Ideea este că, aceste servicii, fiind nişte servicii complexe, totuşi vor însemna nişte costuri destul de mari. Actualmente, până în trimestrul I al anului 2015 trebuie să ne acredităm, dar voi face demersuri în perioada imediat următoare pentru a încerca să amânăm porcesul de acreditare cu măcar un trimestru, ceea ce totuşi este insuficient, dar va trebui să facem tot posibilul să reuşim pentru trimestrul II 2015 să fim corespunzători din toate cele 2.700 de puncte de vedere”, a mai spus Tătaru. În acest moment, bugetul necesar pentru a achita contravaloarea acreditării care este de 2,4 lei pe pat, lipseşte.

    Te-ar mai putea interesa

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.

    Ultima oră!

    Comentarii recente

    error: Content is protected !!
    %d blogeri au apreciat: