În jur de 20 de angajaţi de la Consiliul Judeţean şi de la instituţii din subordinea acestuia se află timp de o săptămână în Olanda la cursuri de instruire susţinute la Institutul European de Administraţie Publică. Instruirea se face în cadrul unui proiect european care se implementează pe o perioadă de 18 luni, cursurile desfăşurându-se la Buşteni şi în Olanda.
Cursanţii de la Consiliul Judeţean sunt însoţiţi de Doinel Popescu, şeful Direcţiei de Evidenţă a Persoanelor Gorj, şi vor participa la cursurile cu tema Afaceri Europene –Managementul Proiectelor Europene. Instruirea este inclusă într-un proiect european obţinut de Consiliul Judeţean Gorj, anunţă Ionel Dobre, reprezentantul Consiliului. Conducerea Consiliului Judeţean Gorj a semnat finanţarea unui proiect european denumit „Consolidarea sistemului de formare continuă a angajaţilor din Consiliul Judeţean şi a angajaţilor din instituţiile subordonate”, valoarea acestuia ridicându-se la aproximativ 800 de mii de lei, anunţă Ionel Dobre. ”Proiectul se implementează pe o perioadă de 18 luni, şi are mai multe cursuri cu mai multe obiective printre care creşterea capacităţii managementului resurselor umane la nivelul Consiliului şi Direcţiei de Evidenţă a Persoanelor şi formarea unui corp de mentori pentru cele două instituţii. Cursul de afaceri europene şi managementul proiectelor europene se derulează timp de o săptămână în Olanda, la Maastricht la Institutul European de Administraţie Publică. Participă la acest curs 20 de persoane şi parcurg o perioadă de instruire până pe 29 iunie”, a mai spus Ionel Dobre, reprezentantul Consiliului Judeţean Gorj.