spot_img
Altele
    AcasăActualitateDupă tragedia din Italia podurile din Gorj, verificate!

    După tragedia din Italia podurile din Gorj, verificate!

    Podurile din județ luate la purecat de drumarii gorjeni. Cu ajutorul unui utilaj denumit „inspector de poduri” autoritățile au făcut revizia viaductelor din Gorj. Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere dă asigurări că în țară construcțiile nu au probleme și că nu există riscul ca incidentul din Italia să se repete și la noi în țară.

    Prima inspecție a avut loc ieri dis de dimineață când drumarii au acționat la, în primă fază, la cele mai circulate poduri din județ aflate în administrarea Secției de Drumuri Naționale Târgu Jiu. „Este o acțiune de revizie periodică ce se desfășoară pe toate podurile aflate pe raza drumurilor naționale. Utilajul se numește mog sau inspector de poduri și aparține CNAIR. Este o activitate periodică de revizie a podurilor, de ungere a aparatelor, verificare a grinzilor și a gurilor de scurgere. Verificările au loc permanent, la perioade regulate de timp sau la nevoie în urma calamităților naturale”, a declarat Cristi Tudor angajat al SDN Târgu Jiu
    Podurile din România NU sunt în pericol să se prabușească!

    Printr-un comunicat de presă Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere îi liniștește pe transportatori asigurându-i că podurile din România nu prezintă niciun risc. „Din cele 4250 de poduri aflate pe rețeaua de Drumuri Naționale din România, doar 37 se află în clasa tehnică 5, iar majoritatea lor sunt situate pe drumuri secundare, preluate în trecut de la autoritățile locale. De asemenea 680 de poduri sunt în clasa tehnică 4. Nici unul dintre aceste poduri nu prezintă risc iminent de colapsare, deoarece sunt monitorizate permanent, iar acolo unde se constată agravarea situatiei se ia inclusiv măsura închiderii și devierii circulației pe alte rute.Potrivit normativelor în vigoare, revizia podurilor se face la intervale de 6 luni, dar și mai devreme, dacă situația o cere. Această revizie este efectuată de echipe de specialiști ai CNAIR, iar rezultatele sunt înscrise într-un raport privind starea generală a infrastructurii rutiere din România.Tot potrivit normativelor, atunci când la revizie se constată că există degradări mai complexe, se comandă, pe bază de contract, o expertiză tehnică efectuată de experți privați. Pentru nu se creea confuzii trebuie să precizăm că intervalul pentru lucrări de întreținere periodică este cuprins între 10 și 15 ani iar intervalul pentru reabilitarea sau reparația capitală este cuprins 35-50 ani, în funcție de evaluările tehnice. Facem apel la cei care prezintă în spațiul public informații în legătură cu situația infrastructurii naționale, să verifice cu atenție veridicitatea lor, deoarece în caz contrar riscă să producă panică și confuzie în societate”, se arată pe comunicatul de presă emis de Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere.

    Te-ar mai putea interesa

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.

    Ultima oră!

    Comentarii recente

    error: Content is protected !!
    %d blogeri au apreciat: